Kolla, jag fortsätter faktiskt!

Hej igen!

Hoppas ni gillade mitt förra inlägg. Alltså, jag vill inte verka skrytig och så men det är väldigt svårt när man har ett så bra liv som jag har att inte skryta.

Ja, i alla fall. Har köpt en ny dator. Kan spela skitsnabba spel på den. Nu spelar jag mest något som börjar på S tror jag, namnet spelar inte så stor roll, så länge det är dyrt. Datorn var också dyr, så ni vet, för övrigt.

Jag har börjat fundera lite på inredning, det är ju så himla kul! Jag funderar på att ändra stilen helt i min lägenhet så det blir som ett fort. Inspirerat av typ 1500-tal. Skulle var skitcoolt! Först måste jag köpa sten. Vart köper man sten? någon som har något bra tips?
Ja, stenarna behövs för att jag ska mura alla väggarna, alltså brevid, på väggarna typ. Så att man får fort-känslan.
Sen, alltså så att det inte ska bli för stelt måste jag skaffa lite rustningar också, och drakar.
Jag har redan två drakar. Dom kan funka. 

Såhär ser en av dom ut, den andra är gul.

Jag tror det kommer bli bra. Har gjort en inspirationsbild som jag tänkte använda mig av;

Det ser väl ganska bra ut eller? Jag tycker det iaf.

Kommer nog bli skitbra, hare gött!

Lämna en kommentar