Tillbaks igen!

Hej alla läsare!

SOM ni har väntat, längtat, våndats, saknat och gråtit över att jag inte varit här. Jag vet, men nu är jag tillbaks, bättre än aldrig förr! Nu ska ni få se på grejer!

Jag tänkte lägga upp lite bilder från i sommar så ni får se hur awesome jag har haft det! Gjort coola saker hela sommaren. Typ åkt räserbil (inga foton på det dock), åkt till Dubai och bott på världens tuffaste hotell (inga foton på det heller) och ja, helt enkelt haft en grymt bra sommar! Här får ni se kort:

 

Det här kortet är från Azorerna när jag var där. Jag såg en Iberisk sjögroda! Var bara tvungen att ta ett kort på den, coolt va?

 

Jag köpte en häst också. Skittrevlig är den! Heter Snuttan. Det är en Shirehäst, alltså världens största hästras. Det här fotot är taget på ett avstånd på ungefär 200 meter utan zoom. Fatta stor häst! Men när sommaren tog slut fick jag ge bort den, asså, häst i lägenheten är ingen hit tror jag.

Här är jag när jag medverkar i en vetenskaplig studie som handlade om fåglars vingbredd vs. människors armlängd. Antagligen kommer rapporten till studien i höst någon gång. Som ni ser har jag i alla fall ganska långa armar om man jämför med vissa fåglar. Fast dom har ju inga armar, hahaha.

 

Ja, ni kanske får se mer foton från min helcoola sommar någon annan gång. Nu ska jag spela dataspel, awesome!

 

 

 

One thought on “Tillbaks igen!

Kommentera

