Träning

Tjena!
Jag vet inte om ni, gamla trogna läsare minns det här men men.. För ett bra tag sedan tipsade jag om hur man skulle ser musklig ut, och vältränad liksom. Det var typ en stoppad tröja, och stoppningen var liksom formad som muskler typ.

Jag använde min sånna tröja i ett par månader, sen började den bli smutsig. Så jag var tvungen att göra något annat. Jag började träna och JÄVLAR! (Ursäkta ordvalet) vad biffig jag har blivit!

Nu för tiden tränar jag typ varje dag (sanning) och tycker det är skitkul, verkligen! Så ja, tänkte lägga upp några bilder så får ni se hur jag ser ut nu typ. Fast jag hittade bara en bild, som är från i somras. Då var jag inte lika vältränad som jag är nu, men ni ser i alla fall hur jag såg ut då. Kortet är från när jag var ute och träningsrodde med Mr.F hemhemma hos henne.

IMG_4421

Ser ni eller? Asså, mitt tips till er: börja träna, det är mycket roligare än vad alla säger! OCH! man får muskler.

Kommentera

