Ny design

Tja tja!

Som ni kanske ser har jag bytt tema också. Förut hade jag ett ganska rörigt och så. Det här är lite mer cleant kan man säga typ. Och jag gillar verkligen den barnsliga stilen, asså, man måste ha kvar sitt barnasinne!

Så redan nu, igen, tänkte jag bli lite djup igen. Här får ni se en bild som ni kan fundera över.

20130918-210624.jpg

Jag tycker det är sant alltså! Och så känner jag typ att om man ska ha sitt barnasinne kvar måste man liksom jobba lite. Och typ våga tro på sig själv, och ha kul å sånt typ. Jag tycker det är grymt viktigt.

A, nä jag lovar, nästa inlägg jag skriver ska inte vara lika djupt. För alla ni måste ju få en chans att fatta vad jag skriver om, haha!

Xoxo, Jesperkatt

One thought on “Ny design

Kommentera

