Hahah, rolig app!

Haha, jag hittade en jättekul app. Man kan göra sina egna memes!
Jag gjorde en härom dagen som jag tyckte var ganska rolig faktiskt. Asså, jag har gjort massor men känner att det blir lite tråkigt om jag ska lägga upp alla på samma gång, så vi tar en i taget. Här kommer den i alla fall:

20130918-213349.jpg

Hahaah! Fattar ni? Katten bara” jag är liten, men tjock” ganska kul tycker jag i alla fall! Men jag är ju nybörjare också. Alltså om ni inte tyckte det var så kul, ni behöver inte börja hata för det. Men jag tycker i alla fall den är rolig.

Xoxo, Jesperkatt

Kommentera

