tipstipstipstips!

Hej!

Jag vet att ni även har väntat på det här! Mina tips, oslagbara och slå-huvudet-på-spiken-bra!

Vill du tjäna extra pengar, känna dig coolare och samtidigt har grymt kul?
Då vet jag vad du ska göra!
Pantburkar har vi ju allihop. Och det finns inget som är tråkigare än att panta dom, men pengar får man.
Mitt tips till er är i alla fall att klä er i pantburkarna och PET-flaskorna.
Låter lite svårt kanske, jag ritar lite bilder så ni ska förstå:

Först tar ni på er ett underställ typ, av vilket slag som helst, men det ska inte göra något om det går sönder eller blir kladdigt. Jag brukar ta mitt gula.

Sen tar ni dubbelhäftande tejp och sätter på era pantburkar, sen sätter ni det på understället! Blir såhär:

Sen går ni bara och pantar burkarna! Plockar av en och en från udnerstället! Det är skitkul, det är bra om man har mycket tid man ska göra av med och man får pengar. Men coolheten då? Jo, den får man ju på köpet i och med att man känner sig som en robot när man går till pantstället. AWESOMEE!!

Pro-tip: Är man inte rädd för lite smärta kan man sätta fast burkarna direkt på kroppen, det gör att det blir ännu mer spännande när man väl börjat panta. Kanske får ni er något ragg då också?

Tack för mig!

Och hör gärna av er när ni provat att göra det här så får jag höra hur det gick!

Puss å kram! /Jesperkatt

Kommentera

