Tillbaks!

Asssåånshiet! På riktigt.

Nu har jag haft blogguppehåll i ett år ungefär. Jag var tvungen att ha det för mitt psykiska välmående. Alltså, ja, min psykolog och så pressade mig och sa att jag skulle lägga ner bloggen helt, men ja ba ”öh, nej!” Så då gick han med på att jag skulle ta ett uppehåll på ett år.

Asså, orsaker och sånt kan jag inte riktigt gå in på. Men ni vet ju redan säkert att när jag bloggar så gör jag det så himla seriöst, och då blir det kanske lite FÖR seriöst till slut, ja, hihi, ni fattar…

20130918-204837.jpg

Hur som helst så år jag tillbaks. Och jag hittade den här bilden på google och jag tyckte att den passade så himla bra till det här inlägget. Ja, ibland är jag faktiskt ganska djup! Det trodde ni inte va? Och jag kan verkligen inte ge upp, jag är så himla envis. Det är typ som när jag ska få bort en fläck från ett bord eller nåt, den bara MÅSTE bort, haha, ja ni fattar… Grymt envis.

Hoppas ni har haft ett bra år, nu kan det bara bli bättre, för JAG är tillbaks! Wohooo!!!!!

Xoxo, Jesperkatt

2 thoughts on “Tillbaks!

Kommentera

