En rik man

Hej igen!
Glömt att uppdatera ett par dagar, förlåt. Jag ska verkligen försöka hålla bloggen uppe nu ju.

Just nu har jag ingen direkt inspiration till ett nytt inlägg. Men med all press från er sida kan jag ju inte sluta igen. Ni ska bara veta hur många arga mejl jag fått under det halvår (?) jag höll upp med bloggandet. Så det är bara att fortsätta ändå.

Jag kan ju kanske berätta för er om min nya klädstil. Ni vet att jag har kört med myggjägare och skinnpaj tills nu (se tidigare inlägg). Nu känner jag i alla fall för att förnya mig lite, se lite mer mogen ut, bli en man. Helt enkelt.

Som ni alla vet så finns det en sak alla män har gemensamt. Detta gemensamma attribut kallas pengar, money, deg, stålar, krischadiller, klöver. Ja ni fattar.

Trots att man inte har pengar så kan man ju låtsas. Som student får man ibland hålla i slantarna för att ha råd med nudlar den 18:e. I alla fall vet jag nu hur jag ska göra. För att bli en man, en riktig man, a real man.

KLÄDER! allt handlar om utseende, men det vet ni väl redan. Här får ni i alla fall se vad jag nyss klickade hem (gjorde ett litet snygg kollage så det ska bli mer tilltalande för era ögon.):

Som ni ser handlar det om en sak, och en sak endast.

Hittade i alla fall en hel del sköna grejer. Ni ska bara se mig när jag fått hem allt, gissa vem som kommer få jävligt mycket gos?
Jag, såklart.

JA, häjdå.

One thought on “En rik man

Kommentera

