Lista!!!!!!

HEJ!

Nu var det längesedan jag hade någon lista på bloggen. Och jag vet ju hur mycket ni gillar listor!

Så, jag tänkte ha en lista. Topp-tre-konstverk-gjorda-av-mig-i-paint!

OCH! jag lägger till en finess också! Såklart. Om ni inte håller med mig om vilken som kommer på första plats så får ni rösta själva! Kolla under den sista bilden så får ni se, coolt va!

1) Ledsen Häst. Jag tycker jag fångat känslan så bra i hästens ögon, han vill verkligen ha den där moroten du håller i handen. GE DEN TILL HONOM!!!

2) Panda i Närbild. Ja, jag vet ju att det är inne att ta makrofoton nu för tiden. Så jag ritade en makropanda. Ser lite coolt ut.

3) Mr.F och Jag på Picnic. Den här kommer på tredjeplats eftersom den inte ritkigt har någon känsla. Men jag tycker ändå bilden är vacker, med alla glada färger och så. Och så är jag faktiskt riktigt nöjd med  hur jag fick till picnicfilten.

Men nu är det upp till Er! Vilket konstverk är verkligen bäst??

//JesperKatt

Kommentera

