Standard

Mr.F

Hej!
Jag har fått det påpekat för mig ett par gånger nu att det var längesedan jag skrev något om Mr.F. Och nejdå, ni behöver inte vara oroliga. Hon finns fortfarande. Hon har till och med flyttat hit. Hur det gick till kan ni inte fråga mig. Men som ni vet så vill hon ju faktiskt inte synas så mycket här på bloggen. Speciellt inte nu när jag har så himla många läsare.

Och till er som inte fattar grejen med Mr.F så säger jag bara; Titta på Arrested Development. En bra serie. En rolig.

Men ja, nu när man bor ihop och så, så kan lätt problem uppstå. till exempel vem som ska få sova med vilken gosing, eller vem som ska få täcket med nallen på eller bara vem av oss som ska få använda de fina katt-tofflorna Mr.F fick i julklapp.
Vissa av er kanske tycker att Mr.F ska få använda det som är hennes, men nej. Seriöst, hon flyttade till MIG. Alltså blev hennes saker MINA.

Det vi brukar göra för att lösa våra problem är enkelt. Har ni sett på supernanny någon gång? Då vet ni vad jag snackar om. Time-out. Mr.F får en time-out. Oftast i garderoben, såhär ser det ut:

Så! Där får hon sitta, ibland får hon ta med ett gosedjur. Här håller hon i Pär. Hon kan bli lite nedstämd vid de här stunderna. Men sen, efter två-tre timmar får hon gå ut igen, säger förlåt och allt är bra!

//JesperKatt

2 thoughts on “Mr.F

  1. VVisste väl att det inte skulle bli några problem med hopflytten. Tyver ni löser problemen på ett kreativt och sundt sätt. Lycka till i fortsättningen

Kommentera

