JIPPIEE!

Hej!

Nej, jag är inte så glad som jag låter, det är jag aldrig. Nu vet ni det.
Jag är i skolan och ”labbar” nu. Men jag tänkte, att en paus är ju aldrig fel. Visst är det inte det?

I alla fall, idag tänkte jag ge er lite nyttighetstips. Asså, seriöst. Det är så himla många som äter onyttigt! UUU!! Det är äckligt! Typ hamburgare (kolhydrater!!!!!) och sånt. Jag klarar det inte. Så ja, jag tänkte visa er vad jag äter till frukost varje morgon:

Först börjar jag med matsmältningsraketen som Anna Skipper kallar den, riktigt bra är den!

Ingredienser:

  • 1 tsk malen ingefära
  • 1 tsk gurkmeja
  • 2 tsk pressad citron
  • En knivsudd cayennpeppar
  • 2 tsk vatten
  • 1 msk honung
och ganska god.
Sen, kommer grön grönsaksdrink:

Ingredienser:

  • 4 nävar färsk Spenat
  • 2 nävar Sallad alt ruccola
  • 1 gurka 1 stånd broccoli
  • 1 avokado
  • 2 tsk cocosfett extra virgine
också ganska god. Men inte jätte kanske.
Ja, det var frukosten det!
Sen till lunch så gör jag det väldigt enkelt för mig, jag gör bara två av varje av dessa drinkar. Till middag gör jag samma sak. Så har man en hel dags måltider!
Hur bra som helst! Jag brukar göra jättemycket när jag väl gör som här drinkarna så det räcker en hel vecka. Och ja, ni fattar vad bra jag mår eller!? SKITBRA!
Kolla själva:
Här ser ni när jag faktiskt gör en av mina smoothisar, kolla vad glad jag är!
//JesperKatt
PS. Nej, jag photoshopar inte mina bilder, jag får mejloch kommentarer om det hela tiden. Men nu är det faktiskt så att jag är väldigt nöjd med min kropp precis som den är och är stolt över den och lägger därför gärna upp bilder. Och jag blir faktiskt uppriktigt ledsen över så många som tror att jag photoshopar. Alltså This is me, take it or leave it!!!! DS

Kommentera

