Städtips!

Hej igen!

Det är skittråkigt att städa. Alla tycker det. Utom städerskorna kanske, för dom får pengar för det. Men det får inte jag. Alltså vanligtvis brukar ju jag tvinga någon annan att städa. Främst för att det är så HIMLA äckligt! Typ damm, och smuts och matrester, uäää! Asså, seriöst, jag spyr typ så fort jag ser en disktrasa.

Men som ni vet så tycker jag om katter.

Och som ni också vet är det alltid smart att kombinera saker man inte gillar med saker som man gillar för att de sakerna man inte gillar ska bli gilligare. Och som tur är påverkar inte detta system sakerna man gillar heller. Jag har själv gjort en studie på det och kommit fram till just det resultatet. Tyvärr är inte den publicerad än på grund av vissa rättigheter om vissa saker. Ja, nog om det.

Att kombinera alltså. Såhär gör jag:

Jag hittade en jättecool funktion på youtube också som ni hör! man kan lägga till musik. Det tyckte jag var väldigt häftigt.

Nu ska jag sova.

God natt allihopa kram Jesperkatt

Kommentera

