Tillbaks efter jul”uppehåll”

Hej!

Ja, skälet till att jag har ordet upphåll inom citationstecken är ett och endast ett; jag har verkligen haft fullt upp hela julen!

Jag har åkt runt i stora delar av södra värmland och norra dalsland på olika bloggträffar under hela julen, när jag inte varit med familjen för julfirande och sånt då. I alla fall så har jag haft sjuuuukt kul på mina bloggträffar och det har kommit riktigt mycket folk till varje ställe jag varit på och bett om autografer och kloka ord från mig, helt sjukt! Jag tänkte visa lite foton här från mina bloggträffar, så får ni se att jag verkligen inte legat på latsidan under julen som så många andra gör.

Men alltså, jag tycker verkligen att så fort man får ledigt så behöver man inte lägga sig i soffan och läsa böcker och se på tv hela tiden. Ut och gör saker! Jag är verkligen nöjd med min ledighet, har aldrig hunnit göra så mycket som jag gjort nu!

Ja i alla fall, här kommer lite bilder från olika bloggträffar jag hade:

Klicka på bilderna så blir dom större.

Den första bilden är från när jag var i Karlstad i början av lovet, grymt mycket folk kom!

Den andra bilden är från Töcksfors. Eftersom det ligger så nära Norge så kom en massa norrmän dit också, skithäftigt!

Och den sista bilden är från Svarttjärn, tyvvär fick jag inte med bokstäverna A, T och T på fotot, kameran är för liten. Men ni fattar grejen. Det var i alla fall en helt otrolig känsla att komma till Svarttjärn och se så mycket folk som kom dit bara för att hälsa på mig! Sjukt va!?

Nu vet ni vad jag har haft för mig i alla fall.
Ha det så bra!

XOXO Jesperkatt

Kommentera

