Tjena!

Ja, det verkar onekligen som jag bloggar var sjätte dag nu för tiden. Inte lika ofta som storbloggarna kanske, men jag har i alla fall intressant och betydelsefullt innehåll i alla mina inlägg.

Idag och igår hade jag och Mr.F lite vardagslyx. Denna vardagslyx var i form av en kladdkaka. Här är en bild när jag äter den.

20111206-205407.jpg

Okej, jag kanske inte ser jättenöjd ut. Men det finns en förklaring till det. Jag försöker få in lite känsla till mina bilder, som jag sett att alla modeller i top model gör. Jag försöker liksom få bilden mer levande och trovärdig. Och idag övade jag på den bedrövade minen, därför blev det så. För egentligen var jag jätteglad över att få äta en supergod kladdkaka.

Och en nyhet! När jag och Mr.F var i Göteborg för att hälsa på hennes syster och Ippinif fick vi en till familjemedlem!!!! Pär! Han är uppkallad efter Mr.Fs farbror Pär eftersom hans dotter var där också, Erika. I alla fall, här har ni Pär:

20111206-205804.jpg

Som ni ser är han en kattuggla. Om man tar av honom mössmanteln blir han en katt. Men! Han är inte vilken kattuggla som helst! Han har nämligen vetekudde i sig som man kan ta ut och värma i mikron, och så luktar han lavendel. Seriöst! Bättre djur är svårt att hitta.

20111206-205813.jpg

Här är en bild på mig och Pär när han hänger i en misslyckad halsduk, visst ser han nöjd ut?

Nu tänkte jag egentligen skriva en massa mer, men det blir för långt då.
Ha det så bra!
//Jesperkatt

Kommentera

