Standard

Onsdag med latte!

Ja, idag har jag och Mr.F varit på stan och shoppat. Jag fick hem en massa snygga grejer!
Tyvärr orkar jag inte ta kort på allt och lägga ut här för det var så mycket.
Men i alla fall så älskar jag verkligen modet som är nu! All päls som finns, och alla mysiga mjuka skor, och tajta fräcka byxor. Det är bara så jag!

Efter ett tag blev vi i alla fall lite trötta och satte oss på waynes coffe nere på stan och drack en latte.

20111130-143639.jpg

Medan vi drack våra lattar så passade jag på att ringa lite viktiga samtal. Som till exempel till min manager och bloggcoach, alltså det är så himla mycket att göra nu!

Och, inte att förglömma, så såg vi en kändis på stan idag igen! Nicholas från idol gick runt och shoppade! Å jisses vad glad jag blev! Asså fatta!! Två gånger på så kort tid! Men ja, han hade inte rakat sig så han såg lite annorlunda ut faktiskt…

Nu ska jag se på 90210, världens bästa serie!!!! Kolla den!
//Jesperkatt

One thought on “Onsdag med latte!

Kommentera

