Wohooooo! Torsdag!

Idag ni! Idag!
Idag är det torsdag och som ni alla vet är torsdag=fest och pratar och kalas och alla andra synonymer.
Men såklart så glömmer jag inte bloggen för det.
Jag har haft fullt upp hela dagen med diverse aktiviteter, göromål och annat som skulle utföras.
Ja, alla mina vänner sitter och förfestar nu, men jag tänkte ta en paus och blogga lite, så ni inte blir besvikna.
Sen när jag kommer hem kanske jag kommer vilja sova såhär som jag gjorde en dag:

20111124-232048.jpg

Japp! Det är kul!

I morgon ska jag och Mr.F till Göteborg! Kommer bli skitcoolt.
Hare gott.
//Jesperkatt

One thought on “Wohooooo! Torsdag!

  1. Så härligt att du är tillbaks igen Jesperkatt. Strångt att bära tre backar tycker jag, du är ju inte så gammal. Kul för dig att få komma till Göteborg. Önskar dig en trevlig helg.

Kommentera

