Standard

Ojojojoj!

Ja, nu var det då verkligen på tiden att blogga igen!
Jag är ledsen att jag försummat bloggen lite, men det har liksom inte hänt något sedan jag stötte på idoldeltagarna. Fast som jag ju egentligen vet så vill ni ju också läsa om mitt vardagsliv! Och det är klart det.

Jag fick en förfrågan att visa mer pyssel jag gjort. Det kan jag göra, efter helgen.
Och så fick jag reda på att jag har en namne! Kolla på Facebook! Otroligt! Jag som satt här och trodde jag var unik.

I alla fall. Sedan sist har jag burit en del saker faktiskt. Men den här gången läskbackar. Jag och Mr.F skulle panta fem backar. Mr.F tyckte det var väldigt tungt och jobbigt, och då bar hon bara två! Hon fick till och med blåmärken på benen! Hahaha! Alltså, vekare person får man leta efter….
Jag bar i alla fall tre backar. Hur lätt som helst! Kolla här:

20111122-200406.jpg

Hhahhahaha!

Ja, så var det med den saken.
För övrigt så har Mr.F skaffat sig en hejdundrans massa fritid och har då i brist på riktiga, levande husdjur börjat lära Gosefrrkatthund diverse konster. Här är den senaste:

20111122-200616.jpg

Ganska cool hund va?

Nu ska jag fortsätta spela mitt dödscoola spel modern warfare 3. Det går ut på att man ska döda folk, yeah!

// Jesperkatt

Kommentera

