Omg!!!!!!

Helt sjukt är det!!! Helt fruktansvärt sinnessjukt! Åh! Jag är så himla glad!
Asså, jag och Mr.F åkte ner på stan idag, och direkt när vi går av bussen, vad ser vi inte då!?!?!?
Jo! En massa idoldeltagare som står precis rakt utanför bussen! Jag blev så himla glad! Jag började skrika som tusan och hoppa upp och ner. Tyvärr hade dom vakter med sig som sa till mig att jag fick gå därifrån så jag hann aldrig ta något foto med dom. Jättetråkigt…

Men i alla fall, vi gick vidare ner mot Systembolaget och ser Nicholas! Han som också var med i idol!
Det blev för mycket för mig, jag sprang mot honom, skrikandes med autografblocket i min hand men han var för snabb och sprang iväg.

Så det här var helt enkelt den bästa och sämsta dagen i mitt liv. Jag fick se dom på så nära håll men aldrig prata med dom. Nästa gung kanske jag ska försöka tagga ner lite. Men det är ju så svårt!!

//Jesperkatt

Kommentera

