Standard

Ni kom på mig!,

Jamen visst är det väl typiskt!
Ni kom på att jag inte skaffat några katter än. Jag hade bara klippt in några kattbilder på foton jag tagit tidigare.

Men visst såg det ganska verkligt ut!?

Jag tycker i alla fall det är väldigt kul att leka i photoshop och liknande program och tycker att jag hunnit bli väldigt duktig också. För visst var det ganska svårt att se att katterna var inklippta? Det tycker i alla fall jag.

Men i alla fall så är det klart att jag har gjort lite mer alster som ni så klart ska få se på. Jag har jobbat ganska länge med dom och tycker att jag lyckats väldigt bra! Se själva, och kommentera gärna vad ni tycker om bilderna.

20111107-004441.jpg

Här har jag tagit ett alldeles vanligt foto av mig och mr.f och klippt in diverse katter. Jag ville så klart få bilden lite humoristisk men ändå snygg. Jag har använt en massa olika verktyg för att få katterna så verkligt inklippta som möjligt. Vad tycker ni?

20111107-004451.jpg

Den här bilden tänkte jag göra mer konstnärlig, som ni kanske ser har jag gjort bakgrunden själv. Jag tycker den är väldigt roingivande och lugn och så kommer plötsligt massa katter! Visst är det ganska tufft!?

Så ja, kommentera vad ni tycker om mina konstverk.
//jesperkatt

Kommentera

