Lördag med nya katterna

Hej bloggen och alla trevliga läsare!

Härom dagen städade jag hela lägenheten så den blev skinande ren men jag tyckte det fattades något, det blev liksom tomt. Så jag bestämde mig för att skaffa lite husdjur. Några katter. Dom är så himla gosiga! Och jag älskar dom verkligen mycket redan.

Dom heter Gwendolyn, Tiara, Månsken, Godisplutten och Storkatten.
Här får ni se två bilder på dom.

20111105-172239.jpg

Här ser ni Tiara som hänger i gardinen, Gwedolyn som klöser på soffan, Månsken som sitter på bordet och Godisplutten som sitter i fönstret. Visst är dom jättesöta!?

20111105-172256.jpg

Här är Storkatten, han kanske ser lite läskig ut med han är väldigt gosig faktiskt.

Som ni kanske kommer ihåg så hade jag ju faktiskt. En omröstning när jag precis startat min blogg om vilken katt jag skulle skaffa. Nu blev det ju ingen av dom, men istället fem andra. Och jag är väldigt nöjd!

Nu ska jag gosa med alla mina frffgoskatter, ha det så bra allihop!
//jesperkatt

Kommentera

