Standard

Torsdag = ny blogg och annat kul!

ja, jag tänkte att det var dags att skaffa en ny blogg. Eftersom man inte kan ladda upp bilder på blogg.se så bytte jag nu, för nu kan jag börja lägga upp bilder igen, det blir väl kul?

. Torsdag. Idag har jag och Mr.F gjort saker som behövt göras. Vi valde att gör dagen till en superpensionärsdag för att göra det hela lite roligare.

Vi började med att vakna. Som vanligt.
Sen åkte vi ner till stan och klippte oss tillsammans.
Efter det åkte vi hem, handlade och tog en höstpromenad.
Sedan gjorde vi piroger och åt dem.
Efter det lade vi oss i sängen och läste varsin god bok, efter ett tag tog vi båda en liten eftermiddagslur och efter det en kopp kaffe och en ruta choklad.
Jag gillar verkligen att leka pensionär ibland. Jag funderar på att skaffa läsglasögon och korsordens också. Det skulle väl vara charmigt?
Annars så tycker jag det är väldigt tråkigt att jag inte kan ladda upp bilder från min iPad till bloggen. Men nu hamnade jag i sängen igen och på grund av dagens pensionärslek så tar det en kvart för mig att resa mig ur sängen så jag tycker det känns onödigt.

20111103-195528.jpg

Såhär blev det när jag klippte mig idag! Fränt va!?
Mr.F klippte sig ju också men hon vill inte vara med på bild, ni vet det där med kändisskapet…
Men hon ser i alla fall ut som en ananas nu, väldig tur att jag tycker om ananas, annars skulle vårt förhållande bli svårt.

//Jesperkatt

Kommentera

